Uitleg werking systeem.
De Gestelse Pomp maakt gebruik van het reserveringssysteem van EventVOX.nl
Via dit systeem kan je je jaarlijkse donatie voldoen en tijdens de aanmeldperiode kun je jezelf aanmelden voor de activiteiten die wij organiseren. Wanneer je je aanmeld voor een activiteit ontvang je een "ticket" en dit ticket geeft jou en/of je partner toegang tot de activiteit. Dit ticket neem je digitaal of geprint mee voor toegang tot de activiteit.
Op deze pagina leggen we de verschillende onderdelen uit:
- Aanmaken van een account of inloggen met een bestaand account
- Donatie betalen
- Acitiviteit reserveren
- Tickets op naam zetten.
- Neem je ticket mee naar de activiteiten
- Gegevens wijzigen (adres, email etc)
1) Maak een account aan of log in.
Voor het reserveren van een ticket heb je een account nodig.
Heb je al een account kan je hier inloggen.
Ben je je wachtwoord vergeten? Druk op de ‘wachtwoord vergeten’ knop om deze opnieuw in te stellen.
Heb je nog geen account kan je die hier aanmaken.
Dit account kun je aanmaken door op de knop "Account aanmaken" te klikken.
Nadat je je account hebt aangemaakt dient deze eerst door ons te worden goedgekeurd als donateur.
Wanneer je hebt goedgekeurd als donateur ontvang je hier per mail bevestiging van.
Let op: Je kunt per koppel/stel maar 1 account gebruiken en je kunt enkel een "ticket" voor de activiteiten reserveren op het account waarop de donatie is gedaan!
2) Voldoe je donatie eens per jaar
Zodra het account is goedgekeurd of wanneer je al een Pomphouder bent dien je aan het begin van ieder jaar je donatie te voldoen.
Dit doe je door in te loggen in ons reserveringsssyteem en op te knop te klikken "Activiteit reserveren / Donatie betalen"
Je komt in onze webshop terrecht. De kosten van de donatie kan per jaar verschillen.
Nadat de donatie betaald is komt er in het portaal een ticket zichtbaar.
Dit ticket dien je op naam te zetten zodat wij weten voor wie de donatie is.
Hoe je dit doet behandelen we in hoofdstuk 4: Ticket op naam zetten
Mocht je al een donatie hebben gedaan maar wil je daaraan nog iemand toevoegen, kan je onderaan het scherm op de knop klikken.
3) Activiteit reserveren
Zodra je je donatie hebt voldaan en je aan mailtje hebt ontvangen dat je je kan aanmelden voor een activiteit kan je in het systeem een ticket reserveren voor een activiteit.
Dit doe je door in te loggen in ons reserveringsssyteem en op te knop te klikken "Activiteit reserveren / Donatie betalen"
In deze omgeving kun je zelf bepalen hoeveel tickets je wilt reserveren. Dit is nooit meer dan het altijd donaties dat je hebt betaald.
Zie je in de webshop geen activiteiten staan kan dit een aantal dingen betekenen:
- Je kan je nog niet aanmelden voor de activiteit
- Je bent te laat met aanmelden voor de activiteit
- Je bent nog niet goed gekeurd als donateur
- Je hebt je donatie nog niet betaald
Als we een activiteit organiseren waarvoor een eigen bijdrage nodig is, wordt er vermeld hoe deze kan worden voldaan.
Let op: Je ticket is pas geldig als deze op naam is gezet. Dit leggen we uit in stap 4.
4) Zet het ticket op naam
Zodra je de aanmelding hebt afgerond dien je het ticket nog op naam te zetten.
Op die manier weet het bestuur exact wie zich heeft aangemeld en kunnen we controleren of deze persoon donateur is van onze stichting.
Je bent nu weer op de pagina met de tickets die je hebt gereserveerd.
Onder het kopje "Inactive tickets" staan de tickets dit nog niet op naam zijn gezet.
Als je op zo'n ticket klikt kan je deze koppelen aan een deelnemer. Doe dit indien nodig voor beide deelnemers.
De lijst met jouw deelnemers wordt opgeslagen, deze kun je hergebruiken voor alle activiteiten die Stichting de Gestelse Pomp in de toekomst zal organiseren.
Je ontvangt het ticket ook digitaal per mail.
5) Neem je ticket mee naar de activiteiten
Zodra je je ticket(s) op naam hebt gezet zie je deze onder het kopje ‘Jouw Tickets’, je ontvangt het ticket ook per mail nadat je hem op naam hebt gezet.
Bij een activiteit kan je deze laten zien via je mobiele telefoon door op het ticket te klikken.
Of je kan ze uitprinten door op het ticket te klikken en vervolgens op "Printen"-knop te klikken.
Heb je geen telefoon bij tijdens een activiteit en geen printer, geen nood, we kunnen je ook altijd opzoeken in het systeem.
6) Gegevens wijzigen
Wanneer je je adres gegevens of persoonlijke gegevens wilt wijzigen kan dat via de knop in het menu "Gegevens wijzigen".
Je moet hiervoor wel ingelogd zijn in het ticketssyteem.